افسردگی چرا؟

کتاب افسردگی چرا؟ یک سفر عمیق به دنیای ذهن انسان است که توسط دیوید برنز به زبانی ساده و فهم‌ پذیر، با روش‌های شناخت‌درمانی فراهم شده است. این کتاب به عنوان یک راهنمای جامع و کاربردی، در پاسخ به سوالات بسیاری که درباره افسردگی ممکن است در ذهن ما ایجاد شود، راهنمایی می‌کند.

رایگان!

برنده تنهاست

معرفی کتاب برنده تنهاست

کتاب برنده تنهاست نوشتهٔ پائولو کوئیلو و ترجمهٔ پروانه طاهری است. انتشارات عطر کاج این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این رمان شما را به جشنوارهٔ فیلم «کن» و دنیایی پر زرق‌وبرق می‌برد.

رایگان!

به ترس و صحبت کن

یادداشت نویسنده : اولین باری که در یک جمع چند نفره قرار گرفتم و صحبت کردم ، یادم نمی یاد ! برای اینکه فقط ۲ سال داشتم و تازه زبون باز کرده بودم …

رایگان!

ترن هوایی کار افرینی

معرفی کتاب ترن هوایی کارآفرینی
دارن هاردی در کتاب ترن هوایی کارآفرینی به دلایل شکست در کسب و کار و راه‌های عملی و کاربردی برای گذر از این شکست می‌پردازد. مواردی که دارن در این سفر هیجان انگیز ترن هوایی کارآفرینی به آن می‌پردازد بسیار شگفت انگیز است و بعد از خواندن این کتاب متوجه می‌شویم این دلایل اصلاً به مواردی همچون سرمایه، محل کسب و کار، اعتبار، مدیریت موجودی و رقبا ارتباط پیدا نمی‌کند. دارن هاردی در هر فصل توضیح می‌دهد که این دلایل شکست اصلاً ماهیت خارجی ندارد و تماماً از درون فرد کارآفرین نشات می‌گیرد. او بیان می‌کند که دلایل اقتصادی نیستند بلکه کاملاً احساسی و ذهنی هستند.

رایگان!

چگونه شاد باشیم

معرفی کتاب چگونه شاد باشیم اثر لی کراچلی
کتاب «چگونه شاد باشیم یا حداقل کمتر ناراحت باشیم» نوشته‌ی «لی کراچلی»قرار نیست ناگهان و به سرعت حال شما را خوب کند؛ بلکه به شما کمک خواهد کرد تا دیدگاه جدیدی درباره‌ی احساسات خود، چه منفی و چه مثبت، داشته باشید.

رایگان!

رها کردن طریقت تسلیم

معرفی کتاب رها کردن، طریقت تسلیم
کتاب رها کردن، طریقت تسلیم به قلم دیوید هاکینز، نگاهی متفاوت و نمادین به ضمیر، روان و ذهن انسان می‌کند.

نویسنده در این اثر، مشکلات عمیق و ریشه‌ای فکری و روانی که تقریباً همه‌ی مردم به نوعی با یک یا تعدادی از آن‌ها درگیر هستند را از دیدگاهی چند جانبه با ترکیبی از روان‌شناسی، انسان‌شناسی و دیدی نمادین مورد بررسی قرار داده است.

او پس از تقسیم‌بندی عواطف و احساسات به ریشه‌ها و اثرات احساسات منفی اشاره می‌کند و روشی عملی و مؤثر برای رسیدگی و برخورد با آن‌ها شرح می‌دهد. این کتاب به نحوه‌ی رسیدگی به احساسات منفی سرکوب و مهار شده‌ای می‌پردازد که به صورت انرژی منفی درون انسان انباشته می‌شوند و دیدگاه او را نسبت به جهان تار می‌کنند و سد راه خوشحالی، آرامش، موفقیت و رشدش خواهد شد.

رایگان!

رهایی از کمرویی

معرفی کتاب رهایی از کمرویی (۱۰ راه حل ساده)

کتاب رهایی از کمرویی (۱۰ راه حل ساده) نوشتهٔ مارتین م. آنتونی و ترجمهٔ سامان نونهال است. انتشارات ارجمند این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر اطلاعاتی دربارهٔ راهبردهای مؤثر برای رهایی از کم‌رویی به خوانندهٔ خود ارائه می‌کند.

کتاب حاضر، چاپ سوم است که در مهر ۱۳۹۸ و در ۱۱۰۰ نسخه منتشر شده است.

رایگان!

کوه پنجم

کتاب کوه پنجم نوشته پائولیو کوئلیو و ترجمه دل‌آرا قهرمان اثری خواندنی است که درباره‌ی سفر روحانی ایلیای نبی و استقامت و سختی‌هایی است که در راه ماموریتش متحمل می‌شود.

رایگان!